2 – rowery przygotowane dla każdego kolarza jadącego w wyścigu
7 km – banerów reklamowych
14 miast – starty i mety poszczególnych etapów
13 km – płotków wygrodzeniowych
15 km – przewodów elektrycznych
16 – osób w każdej ekipie kolarskiej
22 – tiry scenografii
50 – pojazdów w kolumnie reklamowej
300 – osób ekipy technicznej i organizacyjnej
350 – osób Komitetu Organizacyjnego w miastach etapowych
400 – osób w ekipach sportowych
400 km – taśmy zabezpieczającej trasę wyścigu
400 – miast i miejscowości, przez które przejeżdża wyścig
420 – aut w kolumnie wyścigu
450 – elementów scenografii przestrzennej (balony, bramy, namioty)
700 kg – spaghetti zjedzonych przez kolarzy podczas wyścigu
770 – opon rowerowych przygotowanych na każdy etap
1200 – osób przemieszczających się codziennie wraz z wyścigiem
6000 – piktogramów opisujących i wyznaczających trasę wyścigu
7000 – identyfikatorów
14 000 – bidonów zużytych podczas wyścigu
21 000 – osób biorących udział przy zabezpieczeniu trasy całego wyścigu
30 000 m2 – mobilnego miasteczka Tour de Pologne (scenografia, prezentacje zawodników i sponsorów, animacje, imprezy towarzyszące, koncerty i parady, dwa mobilne biura MOVICO)
3 000 000 – publiczności na trasie wyścigu